πολιτική επιστροφών

Πολιτική αλλαγών και επιστροφών

 

Κάθε κόσμημα που εκτυπώνεται, ελέγχεται προσεκτικά από κάποιον ειδικό και αφού διαπιστωθεί ότι πληροί τις απαιτούμενες προϋποθέσεις κατασκευής, συσκευάζεται σε ειδικά, προστατευτικά κουτιά, έτσι ώστε να διατεθεί προς πώληση. Εάν το εμπόρευμα που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί για κάποιον λόγο, θα πρέπει να καταχωρήσετε το αίτημα σας στην αρχική σελίδα «επικοινωνήστε μαζί μας» εντός 3 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Αλλαγή σε κόσμημα από τον πελάτη γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή είναι δωρεάν. Η επιστροφή θα γίνει δεκτή μόνο όταν το κόσμημα είναι στην αρχική του μορφή (στο κουτί, φέρει τα καρτελάκια και διακριτικά του όπως και το παραστατικό- απόδειξη αγοράς). Η 2η αποστολή του προϊόντος κοστίζει € 5.00 και την χρεώνεται ο πελάτης. Η διαδικασία της επιστροφής θα γίνεται μόνο με την ίδια ταχυαποστολή με την οποία στάλθηκε το προϊόν για πρώτη φορά. Εάν προκύψει διαφορά τιμής στο δεύτερο προϊόν που επιλέξατε σχετικά με αυτό που αγοράσατε την πρώτη φορά, το ποσό αυτό θα καταβληθεί είτε με κατάθεση στον λογαριασμό μας είτε με αντικαταβολή. Σε κάθε περίπτωση, πρώτα θα επιστραφεί το προϊόν από τον πελάτη εντός 14 ημερών και μετά θα σταλεί προς αντικατάσταση το κόσμημα από την εταιρεία.

 

Επιστροφές χωρίς λόγο, δεν γίνονται αποδεκτές.

Λανθασμένες Αποστολές

 

Εάν το εμπόρευμα που παραλάβατε δεν συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας θα πρέπει να καταχωρήσετε το αίτημα σας στην αρχική σελίδα «επικοινωνήστε μαζί μας» εντός 3 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Στη συνέχεια πρέπει μέσα στις επόμενες 14 ημέρες να πραγματοποιήσετε και την αποστολή του. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση. Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δεν σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να καταχωρήσετε το αίτημα επιστροφής στην αρχική σελίδα «επικοινωνήστε μαζί μας» αναφέροντας και το λόγο της ακύρωσης. Το αίτημα πρέπει να καταχωρηθεί εντός 3 ημερών και να πραγματοποιηθεί η αποστολή μέσα στις επόμενες 14 ημέρες από την έγκριση του αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων. Τα προϊόντα και η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα: Απόδειξη λιανικής και άλλα συνοδευτικά όπως ετικέτες – διακριτικά σήματα μέσα στο κουτί κλπ.